Demirtaş'tan İzmirli seçmenlere: Her evden 1 oy Yeşil Sol'a

Paylaş:
İZMİR - Selahattin Demirtaş, İzmirli seçmenlere, "Her evden 1 oy Yeşil Sol Parti'ye verin, Meclis'te de demokrasi güçlensin" çağrısı yaptı. 
 
Edirne F Tipi Yüksek Güvenlikli Cezaevi'nde tutuklu bulunan HDP’nin eski Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, 14 Mayıs seçimleri için İzmirli seçmenlere mesaj gönderdi. 
 
Demirtaş'ın sanal medya hesabından şu mesaj paylaşıldı: "İzmir halkına selamla. Hepimiz değişim için çalışıyoruz. Demokrasi, özgürlük, barış için uğraşıyoruz. Elbette ilk turda bitecek bu iş. Siz de her evden 1 oy Yeşil Sol Parti'ye verin, Meclis'te de demokrasi güçlensin. Özgür yarınlarda görüşeceğiz İzmir! Hasretle, sevgiyle..."